Kenali 14 Ciri Lelaki Dayus

Amirul

Menulis biarlah dengan ilmu, membaca biarlah sampai habis.

You may also like...

7 Responses

  1. Zul says:

    mintak jauh lah sifat2 cam ni…peringata utk semua kaum lelaku..

  2. Aretikz says:

    Aku pun tak faham, macam mana boleh timbul dayus tu mencederakan wanita. Drama TV punya pasal la ni, hehe. Semoga dijauhkan dari sifat2 sebegini. Paling banyak kes yang biar bini dia tak tutup aurat, pandai gak marah kalo orang lain tenung, tapi tak reti-reti nak suruh bini cover aurah.

  3. semoga kita semua dijauhkan menjadi lelaki dayus seperti ini..sebab itu tanggungjawab lelaki besar

  4. ikhwan says:

    tak mudah nak jadi lelaki yang beriman.

  5. guliroket says:

    memang ramai lelaki dayus sekarang nih.

    cuma kita tak perasan aje.

  6. muliani says:

    nauzubillah.. smoga dijauhkan dgn suami yg dayuss

  7. Noor Faadi says:

    Siperempuan yg bergelar isteri hendaklah mendapat restu drp Suami jika nak keluar rumah dan menyelakkan drp membuat kerja2 dan pergaulan yg menglibatkan orang ketiga yg bukan mohrim.waima majikan siisteri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *